Ett argt inlägg

Jag är arg, ledsen, besviken och förbannad på denna JÄVLA kräksjuka. Jag tycker att den är äcklig och jag vill inte bli smittad igen :'(
   Jag smittade Jennifer som smittade Magnus som smittade Stina. Jag flyr hem till pappa och då börjar min bror Gustav spy där, så då flydde jag tillbaka till mamma. Patrik och Martin flyttade hit i förrgår. Jag sa det innan, att någon av dom kommer bli sjuka, jag hade stannat hos mamman om jag var i deras sits. Men folk tror att jag är nojig bara, men icke. Idag har Martin börjat spy. Det är bara en tidsfråga innan Patrik börjar... JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DETTA. KAN DET INTE VARA ÖVER?????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0