Barcelona?

Jag måste bara berätta att jag tycker väldigt synd om min mor och hennes äkta man. Dom ska nämligen till Barcelona i övermorgon. För det första åkte dom dit för att få lite vår och sol. Som ni kanske hört har det varit snöstorm där i veckan och dom har fått stänga massa skolor. För det andra skulle dom se Zlatan. Tyvärr fick han rött kort förra matchen vilket betyder att han är avstängd på söndag. För det tredje smittade jag min plastsyster med kräksjukan som i sin tur har smittat Magnus, så idag har han insjuknat. Jag hoppas verkligen att han blir bra tills i övermorgon så det i alla fall blir av och att mamma håller sig ifrån denna hemska smitta.

Har fått vik tom 1 april på Älvegården i alla fall. Alltid något :) Och så kom min kära bror hem till mig med one tree hill-boxar så nu ska jag mysa. 

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas att du mår bättre nu!

Oh one tre hill I love! :)

2010-03-11 @ 23:00:02
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0