Två sista studenter

Nu är det slut på studenterna för i år. I onsdags tog Annie och Sofia studenten. Jag gick först till Sofias mottagning en stund. Börjar bli lite trött på den lokalen, där har jag dansat runt gran, där har jag haft mina skoldiscon, där har jag fått mina första pussar, där har jag haft hattparad, där har jag varit tärna på bröllopsfest, där har jag varit på konfirmationen, där har jag tillbringat våra städdagar, där har jag haft min studenttmottagning, och varit där på tre studenter i år. Då ska vi inte tala om hur många gånger min mamma varit där... I vilket fall var det en mycket vacker och lycklig flicka som firades denna dag.


Hade tyvärr ingen fin bild från mottagningen, men här är hon i mitt i lyckan.


Tog mig sedan hem till Annie och firade henne resten av kvällen. En mycket trevlig tillställning med sång och.. ja sång. Grattis älskade vän <3


Annie och Natta

    



Sara och Annie, glaa och påväg till studentfesten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0