Torslandafestival och Slottskogshäng

Idag har jag tillsammans med min härliga kör Torslanda gospelkör sjungit i Amhult på torslandafestivalen. Det lät nog inte så bra som vi hoppats, men vi gjorde vårt bästa. Elin hängde med mig hem, åt lite grillat kött på altanen och drack ett glas vitt. Sen tog vi bussen in till stan och träffade Sanna, Linn, Frida, Malin, Viktor med flera i slottskogen. Synd att vi kom när solen gått ner, men vad gör det, det kan vara trevligt ändå. Vi tog oss sen en promenad ner för linnégatan, där förlorade vi våra mannar och väl nere vid järntorget var det bara jag och Sanna kvar. Vi gick och träffade Sannas Jönköpingskompis Pontus, satte oss på uteserveringen och drack ännu ett glas vitt vin. Mysig avslutning med två mysiga människor. Försökte åka nattbuss för en gångs skull, men vi blev omringade av illamående äckelmänniskor, så vi hoppade av och tog taxi. Hatar nattbuss.
Tack Sanna Ryding för att du flyr med mig, du är bara bäst!
Är lite störd över att jag glömde min kamera och inte har fotat på hela dagen, men imorgon är en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0