Jag älskar lediga onsdagar

Igår blev det ganska sent. Med tanke på våra sjuka samtalsämnen igår måst det tagit slut på mer vin än vi trodde. Men det var en sjukt mysig kväll.

 

 

 

Idag har vi haft en underbar dag på stan. Vädret var verkligen på vår sida! (Inte Sannas då eftersom hon bränner sig, men jag gillade det ;) Det började med en lunch vid kanalen som för ovanlighetens skulle bestod av sushi. Sen shoppade vi loss, eller i alla fall jag. Målet var att jag skulle köpa något att ha på mig på Fridas fest på lördag, men istället blev det andra saker som jeansshorts, linnen, skor, solglasögon och örhängen. Sen var vi värda en fika på condecos uteservering. Härligaste Malin kom förbi på sin ascoola cykel och fikade med oss en stund. Ska bli kul att få festa med henne på lördag, det var änna längesen känns det som!
 

    
 
 

 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0