Det är freeeeedag idag!! :D ...typ

Jag är ledig imorgon wohooow! Man får ju tnyttja alla härga sommarkvällar man kan få, därför ska jag och mina bästisar ha vinkväll ikväll.

Jag har varit sjukt dlig på att blogga de senaste dagarna, jag har helt enkelt haft roligare saker för mig. I lördags var jag och kollade på min bror som spelade fotbollsturnering. Två kom han, dålig som han är. Sen förfestade jag lite med några trevliga pojkar som satt i mitt vardagsrum, sen var det fest hos Jacob i majorna. Mysigt att träffa Oliver och hans lumparpolare :) Tyvärr hade jag inte kameran med mig denna dag.

Såhär mysigt hade jag det i söndags:

 

 

Kvällen spenderade jag tittandes på fotboll tillsammans med Pfalk, Sandra, Tommy och Alicia.

Igår hade jag det supermysigt med på Sannas altan med Sanna och Frida. Vi drack te ur JÄTTEstora koppar.
Nu ska jag sjunga, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0