Avslutning med gympan

Ett uppehåll med gympan i 2 och en halv månad väntar. (bauo). Som en avslutning hade vi en helkväll hos Lottas föräldrar. Lotta hade fixat så himmla bra med korvgrillning, femkamp, poängpromenad och filmvisning. Riktigt kul att se hur mycket dom har lärt sig under åren alltså. Vad dåliga ni har varit tjejer. Haha.



Sen hade vi femkamp. Roliga grenar, jag har allt en del roliga filmer, men dom orkar jag inte lägga upp här.


Gren ett: Äta godissnören.



Gren två: Doppa pennan i flaskan.



Gren tre: Äta kexchoklad och vissla



Gren fyra: Tugga ett helt paket hubbabubba och blåsa en bubbla.



Gren fem var en gemensam musikquiz, riktigt kul. "Det är dans på brännö brygga, en gammal och kär pensionär." Eller "En hårig coconut",  ja många fina svar fick vi in.
Som en bonus lekte vi gurkleken :)






Nu ska jag fortsätta drick vin och umgås med min mamma och bara ha FREDAGSMYS. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0