Min nyktra lördag.

Igår skulle vara min lugna kväll. Tog bilen till Katta för att chilla lite med henne och Patte, men det slutade med att vi blev sjukt pepp och tog en taxi till stan. Mötte upp några härliga människor, hittade några till på nattbussen som vi drog med hem till Katta på efterfest. Så min lugna lördag slutade med att jag gick och la mig halv nio på morgonen. Värt.

  


Konsekvenserna blev dock att jag inte orkade gå ut idag som tänkt, men jag fick en mysig altankväll med mina tre favoriter Sanna, Malin och Frida. Vad jag gillar dom tjejerna. Nu ska jag försöka ta igen två nätter utan sömn. Varför är jag inte trött? Ska lägga mig och umgås lite med mina vänner i Orange County.


Kommentarer
Postat av: Malin D

Sådana där spontankvällar kan ju vara bland det bästa, blir aldrig fel! =D

Mysigt att träffa er igår också, goare tjejer får man leta efter! :)

2010-07-26 @ 12:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0