6 juli.

Idag åkte jag in till stan med min älskade mamma och åt frukostbuffé. Det var supermysigt. Sen shoppade vi en del, jag köpte faktiskt en långklänning :) Och massa andra trevliga saker som underkläder och en ny almanacka.


Mamma försöker se söt ut. Lyckas rätt bra.


Sen hade vi turen att få se Lukas när han dansade och sjöng på drottningtorget. Filmade en snutt :)






Sen så är det faktiskt så att min älskade barndomsvän Julia fyller 21 år idag, grattis till henne :D
Julia, jag, Sarah och Emelie var och åt på restaurang och sen tog vi en öl på Stage. Man har inte tråkigt med dom tjejerna i alla fall!

Nu ska jag nog kolla på lite oc. För första gången på typ ett halvår känner jag mig lite ledsen, då hjälper oc bättre än alla medeciner i världen! Så god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0