Vita vintervärld

Oj vad det är snö ute nu. Jag tycker det är väldigt trevligt faktiskt. I förrgår var hela familjen ute och åt middag på el Corazon för att Eva-Lena, sen har jag umgåtts med min kära (numera) vän Lukas. Det har verkligen varit mysigt att vara med varandra lite, har ju knappt träffats alls de senaste månaderna. Så tack för dessa dagarna Lukas. Nu åker han till Malmö igen.
Igår hade vi gäster hemma och lekte en lek där man ska skriva två sanningar och en lögn om sig själv så ska dom andra gissa vilken som är osann. Det blev faktiskt väldigt roligt just när man inte känner varandra så bra. Sen kom Sanna och Andrea hit, vi körde singstar alla "barnen". Andrea är väldigt duktig på att sjunga, men det vet hon nog inte själv.
Idag har vi haft kalas för pappa och Eva-Lena med farmor och farfar och Anton och Johannas mormor och morfar. En liten uppdatering bara vad jag haft för mig dom senaste dagarna ;)
Här är bilder från min och Nathalies promenad.
Det vackra havet täckt av is


Sötaste Nellie


Nathalie och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0