NM-festival

Igår var det NM-festival för alla som gått på Ny Musik. Väldigt tervligt att träffa lärarna och massa klasskompisar som man inte sett sen studenten. Det var band hela kvällen med folk som gått på NM genom tiderna. Lukas och gänget spelade låtar som dom kört förr på skolan. Verkligen nostalgi att se dom igen. Även modsen spelade, kul att få se dom lite igen. Köpte en toast också, den var så stark att jag höll på att brinna upp. Men jag blev mätt :D


Sara, Alice, Adeline, Kalle, Lukas, Olof och Niklas spelade


Sen gick vi vidare till the Queen och firade Dashas 21-årsdag. Det var väldigt mysigt att vara med mina tjejer en stund. Tycker verkligen megamycket om Sara och Adeline, konstigt att inte vara med dom så mycket längre. Men det får det bli ändring på :) Även Alice som jag knappt träffat sen studenten var mysig att träffa. Puss på er. Vi lekte lite pek-lek, snackade danska PH och försökte smida våra framtidsplaner. Det gick sådär.
   Sen måste jag berätta att jag var JÄTTEDUKTIG igår kväll. Jag åkte nattbussen hem helt själv! Jag som inte ens vågar åka med mina kompisar. Jag vandrade igenom hela stan (träffade en del konstiga människor på vägen) och tog bussen runt ett. Skönt att åka så tidigt för det var inga fulla människor på bussen alls. Jag kände mig så trygg att jag till och med somnade :) Så guldstjärna till Matilda som övervinner sin rädsla.


           
    Sara           Erik och Adeline      Atocha
       
    Alice           Dasha och Erik     Jag och sötis-Sara


Idag är det bakisdag. Skönt att det inte är träning idag. Nu ska jag lägga mig och kolla på PH danmark, sen är det kick off med gympan. Får väl se om det blir skojsigt eller om det bara blir möte...
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0