Myskväll

Jag har upptäckt en jobbig sak. Jag tog bort massa bilder från arkivet från bloggen, jag vissteinte då att dom försvinner från själva blogginläggen :( Så massa bilder från bloggen är borta och jag vet inte hur jag ska få dit dom igen. Jättetråkigt :(

Skit samma, det är bara i-landsproblem. Igår var jag, Sanna och Marcus hemma hos Malin och Adam i deras lägenhet och åt middag och lekte lite lekar och drack vin :) Väldigt mysigt och dom hade SÅÅ fin lägenhet.Jag planerar på att flytta dit. Vet inte om dom är så pigga på den idén bara haha. Men tack för en tervlig kväll härliga ni <3


Underbara värdparet



Fulaste bilden ever på mig och Sanna


Malin och Marcus


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha! Ja men sygga är vi! <3

2010-01-09 @ 19:44:10
URL: http://frokenryding.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha sköna bilder! Tack för en supermysig kväll! En gång till, En gång till! =D Tack så jätte mycket för vinet! :) Och du är jätte välkommen den 23 på min födelsedag! puss o kram!

2010-01-09 @ 22:07:28
Postat av: frida

åh, va ni är fina <3 jag saknar er så himla mycket.

2010-01-12 @ 01:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0