Fixar och donar

Jag känner att livet faktiskt är ganska bra ändå. Jag har jobbat hela veckan och igår började jag på älvegården som jag ska vara på i några veckor och det känns bra :)
   Eftersom jag jobbat tidigt tre dagar denna vecka har jag fått gjort massor hemma. Jag har städat, dammsugit, skrubbat toalett/dusch rensat garderoben och fått tvättat flera maskiner. Och dessutom sökt jobb på fritidsresor och några andra resebolag som aktivitetsledare och ska även söka som "showartist".

Jag har även börjat att bli någorlunda nyttig. Förut åt jag godis varje dag i stort sett, men nu äter jag inget sånt, mycket frukt. Jag försöker äta lite mindre, men mer grönsaker och dricker mycket vatten. Jag har även tränat en del, men jag vill inte gå ut och springa när det är så mycket is ute. Därför har det mest blivit styrka.
   Då tänker man ju att man vill se resultat på vågen. Och visst har det gett resultat; jag har gått UPP två kilo. Vad gör jag för fel? :'(

Men men, det är ett tag kvar till bikinisäsongen, jag får väl ligga i.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0