Curlingfamilj

Igår fyllde min pappa 49 år. Han fick frukost och presenter på sängen, och han blev förvånad när hela fmiljen skulle åka iväg klockan halv 8 på morgonen. Och överraskad blev han när det var curling som väntade. Det blev riktigt roligt faktiskt. Vi delade upp oss i två lag (killarna mot tjejerna) men dock förlorade vi tjejer :( Men det var väldigt roligt i vilket fall. Nu kommer jag ju förstå vad det handlar om när jag ser curling på tv. Och hu svårt det var :P


Jag i gidställningen


Födelsedagsbarnet
  
                                  



Nu ska jag göra mig iordning för jag ska på middag hem till Malin och Adam ikväll. Det ska bli såå mysigt!
Puss på er alla goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0