Bra helg

Det har varit en mycket bra helg faktiskt. I fredags var jag hemma hos Oliver för att fira hans 20-årsdag. Vi hade jättemysigt och jag tycker om dessa människor så himlans mycket. Tyvärr gick jag inte med ut, vet faktiskt inte varför. För att få skjuts hem med Katta antagligen. Ångrade mig lite, men jag hade trevligt ändå :)
   Igår var vi hemma hos Malin och firade henne 20 år. Det var faktiskt väldigt trevligt. Hon är så go söta Malin. Det var roligt att träffa lite nya människor. Där blev det aldrig utgång som jag trott, utan vi var där till halv fyra eller något. Min bror var så snäll och hämtade mig. Puss.
   Idag har jag tränat och sen varit på kalas. Det var tervligt. Lite trångt på vägen hem då jag Johanna och Martin knödde i baksätet, men vi höll igång med pippilåtar.

Sen kan jag berätta att jag är skabbigare än skabbigast. Igår gick jag bara och la mig utan att duscha. Imorse gick jag till träningen. Sen när jag kom hem skulle vi åka direkt, så jag hann inte duscha. Goare tjejer finns det.
Såhär ser jag ut när jag är skabbig. (Tur att man är så snygg)



Nu ska jag DUSCHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0