2010

Nu var det nytt år, och det ska fan i mig bli ett bra år! Det började bra i alla fall med en härlig nyår. Inte jättemycketfolk och flashigt dansgolv, utan bara alldeles lagom med människorna man tycker väldigt mycket om. Tänkte bjuda på en av Sannas bilder för att summera min kväll.


Kalasbra

Första januari var en mysig dag, alla som sovit hos Sanna käkade upp maten från dagen innan och sen kollade vi på sex and the city-filmen. Sen kom jag hem och upptäckte att det var fredag, då kollade jag på På Spåret och åt tacos/godis. 
   Idag var jag ute och gick med Nathalie och hennes hund Nellie vid havet, såå vackert med all snö och solen som lyste på. Vi tog några bilder, jag hotade Nathalie att hon skulle skicka dom idag, men det har hon inte gort så jag får ta dom i ett annat inlägg. Sen var jag på kafé och bio med Sanna och Frida och såg New Moon, mycket bra film. Men jag måste erkänna att jag inte tycker om biosalonger. Så då fick jag väldigt mycket ångest. Det finns olyckligtvis bara en människa på jorden som kan få min ångest att försvinna och han har tyvärr lämnat mig. Men jag hoppas att jag kan hitta något annat som kan få det hemska att försvinna.

Jag kan berätta vad som är min värsta ångest (och glädje)-källa just nu. Och det är att jag och Sanna ska åka och bo hos Frida i Paris i februari :D :'(. Det ska ju självklart bli kul, men jag blir så himmla nervös inför resan. Det är svårt att sova eller ens tänka på något annat än det. Men jag har lovat mig själv att min fobi ALDRIG ska få förstöra det roliga jag vill göra med mitt liv. Även om den försöker flitigt.

Men men idag är jag inte i Paris utan i Sverige i mitt trygga älskade hem. Nu ska jag lägga mig och tänka på att det är 2010, och på alla som älskar mig och som INTE har lämnat mig. Ni är guld värda.


Kommentarer
Postat av: Sanna

<3

2010-01-03 @ 18:01:44
URL: http://frokenryding.blogg.se/
Postat av: Saadet

Vilken najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Jag tycker att det skulle vara kul :) Kraaam :)

2010-01-04 @ 17:05:03
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0