Vackert

Det är så vackert med snön! Nu när det verkligen har stillat av och det är MYCKET snö, så är det väldigt fint. Var ute och promeneraded med mamma för en stund sedan. Kände att jag ville passa på att ta några kort utanför vårt hus.


Våran gång utanför dörren



Vårat fina träd


Idag var det kräks på dagiset igen. Fy, vi fick tvätta soffan, kuddar och sprita överallt. Jag vill inte bli magsjuk när jag åker till Paris. Ååh, så himmla jobbigt. Men jag får se hur det blir. Kanske kan dom hitta en annan vikarie för mig måndag tisdag och onsdag.
   Förresten ringde min älskade Frida idag, det var så underbart att höra hennes röst, saknar henne sjukt mycket nu!! Snart är vi där :D

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0