Snart är det fredagsmys

Inget jobb idag, kors i taket! Jag gick upp halv sju i onödan. Men men, jag har hunnit med en del andra saker istället.
   I förrgår jobbade jag på solvagnen, sen gick jag hem till min kära morfar. Ebba var där, vi käkade ost- och skinkpaj och drack rött vin (inte Ebba förstås). Sen åkte jag in till stan och träffade Lukas, Oliver, Gustav, Sara och Adeline. Killarna skulle kolla på Arsenalmatchen. Jag var vänd åt andra hållet och såg Anja krascha.
Jag sov hos Lukas, vi hade slappdag hela dagen, sen hade jag träning. Det var det bara fem gymnaster på träningen, men det blev ändå en riktigt bra träning. Nu har vi våran första flickis sträckta med hel skruv klar. Hihi dom börjar bli bra :)


Imorgon ska det bli mys, då kommer familjen Hagman hem till oss och kollar på melodifestivalen.
Men vad händer ikväll? Ska man gå ut eller?

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja!! :Dhäng med mig!

2010-02-19 @ 12:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0