Myshelg

Jag måste säga att jag fortfarande tycker om snön. Det är så vacker, jag tröttnar aldrig. Ja det är klart, jag längtar ju till våren och sommaren då man bara kan släppa ut barnen på dagis i tröja och gympaskor. Det är mycket jobb nu med vantar, underställ, överdragsbyxor, fuskpolos, mössor och allt vad det är. Och så är det snö innanför hela tiden. Men i övrigt gillar jag snön. När man inte har 20 barn att klä på. Men i den här kylan blir det även kallt inne. Därför har jag köpt mig VÄRLDENS mjukaste filt och lika mjuka tofflor. Sanna kommer förmodligen döda mig pga att det är helt fel material, men det skiter jag i för jag har aldrig varit så varm och känt nåt så mjukt förut :D

Mina gossisar


Dom fick även följa med mig när jag, Luaks och Oliver hade myskväll hos Oliver. Det var mysigt, kul att umgås med dom lite även om jag och Lukas halvtjafsar om det mesta :P Jag släppte på min diet den kvällen och åt chips. Blä. Men idag har jag ätet knäckebröd till frukost, när jag kom hem åt jag blodpudding och apelsin och på kvällen havregrynsgröt. Jag ska inte ge upp.

Nu blir det PARADISE HOTEL <3


Kommentarer
Postat av: sanna

Ja du matilda... döda vet jag inte om jag är kababel till men jag gillar det inte.. =P haha

2010-02-03 @ 21:49:43
Postat av: Matilda

Tänkte väl det :P

2010-02-07 @ 17:22:23
URL: http://matildajohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0