Lördag

Igår var jag, Sanna, Emelie, Malin, Adam och några av Malins kompisar på Sense och drack vin. Det var verkligen jättemysigt, dit ska jag gå oftare. Mysigt att sitta där, inte alls särskilt mycket folk och inte för hög musik. Om man bara vill sitta och prata är det perfekt.
Idag är det lördag. Jag ÄLSKAR lördagar. På förmiddagen var jag och handlade i Amhult med mamma. Hittade massa roliga saker :) Sen hade vi träning och den gick bra tycker jag. Så härligt att komma hem från gympan, äta middag, och ha en kväll med godis och melodifestival framför sig. Mysmysmys.

Detta köpte jag idag:

   

En vit skjorta och en sjal.



Massa undekläder från Lindex som jag köpte för presentkort som jag fick av min underbara vän Julia när jag fyllde år. Tack söta du <3


Nu är det bara att TAGGA MELODIFESTIVAL :D (Jag vet jag är en tönt, but I like it)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh sjalen var ju underbar! =D Det andra var också fint, men sjalen.. mmm! Lite mer min stil än din kanske? =P

2010-02-07 @ 19:12:10
Postat av: Matilda

Haha nej Sanna, det är ju mycket mer mina färger än dina :P Men om du frågar snällt kanske du kan få ta på den :D

2010-02-08 @ 11:08:50
URL: http://matildajohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0