Bloggtorka?

Konstigt att jag inte skrivit något om min vecka. Jag är lite ledsen för att snön smälter bort. Hatar när det är grått och slaskigt. Tycker mycket bättre om sol och härlig snö. Men det måste väl vara såhär för att vi ska kunna få någon vår...


Härlig vinterpromenad. Mamsen vinkar. Är det ett år kvar tills vi får se detta vita igen? :(


Jag kan berätta varför jag inte skriver. Det är OS. Jag tycker mycket om dom olympiska spelen. Framförallt när det går bra för Sverige. Och det gör det ofta. Bajs på hockeyn dock. Nu ska jag gå och lägga mig faktiskt, det är ju curling-final som jag måste se i natt. Och jag ska upp tidigt till tävling imorgon. Så jag ska hinna ta en powernap först.
   Kan berätta att jag var hos min frisör idag eftersom jag inte var så nöjd. Nu är jag nöjd med min nya frisyr. Fast jag har ju lite separationsångest från mitt långa hår :'(

  
Såhär ser det ut. Mobba mig inte för att jag har rosa snobben-nattlinne.


Förra veckan blev det ingen schlagerkväll eftersom Hagman inte fick ut bilen ur garaget. Vi hoppas på imorgon istället :)

 

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, jag gillar den nya frisyren Matilda.

Mycket fint. :)

2010-02-27 @ 18:42:20
URL: http://toovejohannafagerman.blogg.se/
Postat av: Carro

Jättefint! :)

2010-02-28 @ 11:26:45
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0