Alla hjärtans dag

Jag har haft mitt livs mest romantiska och bästa Valentine's day. Och då är jag singel! Min underbara dag började med att vi gick och åt brunchbuffé. Det var nog den bästa matupplevelse jag haft, jag kan inte ens beskriva hur mycket goda saker det fanns på borden. Bara frukten, magno, ananas, jordgubbar, kiwi, ja allt man kan tänka sig. Sen var det riktigt med mat, men det bästa av allt var ju efterrätten. Man fick göra sina egna pannkakor, och dom med nutella på var helt klart det godaste jag någonsin ätit. Kolla bara här: (Detta är typ 100 portionen, vi satt där i 4 tim)





Sen begav vi oss (rullade) till Eiffeltornet. Åååh det var helt underbart. Vi åkte hela vägen upp, bättre utsikt får man leta efter. Det går inte ens att beskriva. Vi var i Eiffeltornet när det mörknade och vi fick se hela stan tändas upp. Även tornet tändes upp när vi var där. Så häftigt.




Jag fick i alla fall pussas :)



Såhär bra har jag haft det



Som om den här dagen inte varit romantisk nog blev vi hembjudna hos några av deras kompisar på "Alla hjärtans dag-mys". Alltså dom hade fixat det vackraste jag någonsin sett typ. Hjärtan överallt, dom hade handlat massor med gott och gjort hela lägenheten helt rosa och det hängde hjärtan i hela taket. Vi fick glass med varma hallon, sen massa bakelser som dom hade gjort så fina!

       
    

 
Som ni kanske förstått har detta varit en onyttig dag, så nu har jag ont i magen och ska gå och lägga mig. Men jag älskar mina bästisar för att jag fick fira alla hjärtans dag med dom och att det blev såå bra <3


Kommentarer
Postat av: My

Åh vad mysigt!! =)

2010-02-17 @ 21:52:27
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0