Mysig jul

Det har varit en riktigt tervlig jul i år. Vi firade jul hos pappa i torsdags, det blev en trevlig tillställning med Rappakalja som avslutning och för första gången lyckades Gustav ta poäng. Anton, du klarar säkert att ta nåt poäng nästa år.
På julafton tog jag och Gustav vårt pick och pack och drog till Tjörn och Kyrkesund. Vi bodde i ett grymt hus med pool och bastu, så jag kan lova att det inte gått någon nöd på mig denna julen i alla fall.

Här kommer några bilder från Kyrkesund:









Efter en mysig julafton som slutade med bastu och öl fram mot småtimmarna var det dags att ta sig hem. Vi hade lite folk hemma och drog sedan till Nivå. En riktigt lyckad kväll om man frågar mig.



Men det som hör till juldan är väl söndagsångesten som kommer dagen efter. Försökte mysa till det med levande ljus, godis och levande ljus, men vissa saker vill liksom inte försvinna out of my mind.




Dina läppar, din hud

Din blick och dina ögon

Så fort jag blundar, vad fan ska jag göra
Jag som aldrig blir speciellt imponerad
Nu ligger jag vaken vill bara ha mera

                                   -Steget <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0