Luciaperioden slut

Nu är det slut på lussandet. Det är både skönt och tomt. Men mest skönt faktiskt. Har haft en mysig morgon med min mamma med vörtbröd och kaffe. Hon har matat mig med lite jugodis också, för kors i taket jag har gått ner nästan 5 kilo under perioden. Lussebullar och julmust verkar vara bästa bantningstipset.
Jag har ju inte orkat skriva så mycket i bloggen under perioden, men det ska det bli ändring på nu. Om ni vill läsa om vårat äventyr så gå in på Luciabloggen där jag bloggade igår.
Ikväll blir det avslutnigsmiddag på Liseberg med luciatjejerna och lite femkamp. Det blir nog mysigt. Nu ska jag njuta av en lång dusch, sen ska jag äta lite mellanmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0