Sjönevadsfesten <3

Den sista helgen på min semester var en av dom bästa vill jag lova. Vi var 13 glada kompisar som sov i Sannas sommarstuga, och hängde på festivalen sjönevadsfesten. Den är så häftig, alla borde uppleva det.
  Första kvällen blev det stopp i avloppet, så dagen efter fick Anders och Pekka komma dit och fixa det. Jag och Adam stod med bajs över halva oss och grävde och stod i, mest för att jag var nyfiken, inte för att jag gillar bajs. Efter typ fem timmar och två korvar (med bröd alltså, inte bajskorvar) fick vi äntligen loss stoppet, och vi kunde bajsa lyckliga resten av helgen.

Bästa på hela festivalen var nog Isak Strand, grym är han ju! Och sugen på Malin var han också, haha. Här är en liten låt från honom som ni borde lyssna på medans ni läser inlägget:




 Eller nej förresten, det bästa på hela festivalen var nog mitt och Fridas skrattanfall som varade i cirka 20 minuter, det gjorde dock rätt ont i magen. Eller Sannas alldeles egna skrattanfall som också varade i ungefär 20 minuter då hon skrattar åt sig själv på bakfyllan. Vilka vänner man har...
  Tänkte att jag skulle lägga ut alla korten på facebook, men har inte orkat det än. Här är en bild på alla vi 13 som sov i huset (exklusive mig och dom två halvt okända som slog läger på våran tomt).



Idag har jag börjat mitt nyttiga liv. Det bestod av att inte äta bröd, äta mindre portioner, ge mitt ullaredsgodis till min bror och istället gå ut och springa. Nu ska jag äta gröt och sen lägga mig och kolla oc. För jag har köpt alla boxarna tjalalala. Imorgon blir det jobb, känns helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0