Vi firade Annie nitton

Igår firade vi älsklingsAnnie. Gissa vart vi var? Viktoria. Roligt att upptäcka nya ställen och så har jag hört. Nu har jag varit där tre gånger på en vecka. Med olika peeps. Men jag har inget emot det. Det är tevligt och billigt, det är allt jag kräver och begär. Även denna kväll fastnade vi där fast planerna var att dra vidare. Det är alldeles för bra för att vara ett förfestställe, haha. I vilket fall var det en mysig kväll, nya människor, mycket skratt. Jag hoppas Annie tyckte det var roligt, men det tror jag så mycket som hon lyckades få i sig ;)


Födelsedagsbarnet


   


Idag är det soligt soligt :D Idag igen! Jag verkligen älskar våren. Jag gick upp, gjorde iordning lite frukost och satte mig med en kaffe på altanen. Min kära bror Gustav gjorde mig sällskap. Helt underbart när man är bakis och trött att få sådana dagar. Bara blunda, känna hur solen bildar fräknar på min näsa och höra Stefan Anderssons gitarrplock i bakgrunden och bara NJUTA.




Nu börjar molnen komma, men det gör inget. Jag måste ändå duscha för ikväll ska det bli utgång igen. Jag älskar att leva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0