Vackra söndag

Igår var jag otroligt nog på Viktoria. Jag var pepp när jag åkte in, men sen kände jag hur bakis jag var och ville inte ha något annat än vatten. Så det blev mest att jag satt och pratade med någon lite lugnt. Det som var roligt var att jag fick träffa Natasha och Alice, det var verkligen längesen! Men när dom stack kände jag att det var trevligare att umgås med Lukas, så jag åkte dit.


Tash och Al


Underbart väder idag! Solen och värmen får mig att må bra. Mamsen kom och hämtade mig i majorna, sen åkte jag hem till Sanna och blev bjuden på en kopp kaffe och en snickersglass i solen :)
Sen gick jag hem till far och Eva-Lena som just kommit hem från Köpnhamn. Vi pratade om vad jag ska bli och vad jag är bra på. Vi kom fram till att jag är bra på att bada bubbelpool. Ett framtida yrke?
Imorgon är det jobb och träning. Tillbaka till dom vanliga veckorna. Lite söndagsångest har jag faktiskt. Men det har varit underbart att ha dig här denna veckan Sanna, jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: sanna

Underbara Matilda! <3

Tack själv för en härlig vecka!

Älskar dig med, and you know it! =D

2010-04-12 @ 15:53:27
URL: http://frokenryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0