Vackra helg

Åh vad jag älskar när det är helg! Igår var jag hemma hos underbara Sara på avskedsfest eftersom hon flyttar till London snart, fan vad sorgligt. Kvällen var väldigt rolig, dock sög jag på biljard, vet inte vad det var med mig. Men det var roligt ändå! Eftersom jag inte ville sova själv i stora huset så följde Niklas med hem, vi har suttit på altanen i solen och druckit en kopp kaffe och njutit av att det är lördag. Han hjälpte mig även med kattens mediciner. Mycket snällt! Nu ska jag äta lite, sen är det träning inför TURNdagen. Hoppas det går bättre än förra träningen.
Ikväll kommer underbara Julia hem till mig och katten och ska äta lite och dricka vin, det kommer bli SÅ mysigt!
Tyvärr vet jag inte hur man lägger in bilder på mac, så det får komma bilder sen när jag är hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Céline

SV: precis, haha XD

bästa laget var såklart bäst ja !! :D



nu får du ladda upp dina bilder så att man kan sno lite, hehe ;)

2010-04-25 @ 19:05:11
URL: http://celineaden.blogg.se/
Postat av: Céline

**

2010-04-25 @ 19:06:00
URL: http://celinelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0