TURNdagen

Idag har Götborgs Turnförening haft sin årliga uppvisning. Mina gymnaster var så klart hur grymma som helst! Vi hade en greas-show (Jag fick också vara med :D) och sen körde dom sina matta och hoppvarv. Publiken var impade! Tyvärr så tog jag nästan inga bilder (bara suddiga?), och jag tror inte att det var någon som filmade. Eller? Pappa forsler kanske? Ska kolla om jag kan lägga upp det.

   


Greasklädda


Jag har en fråga till kanske någon av mina gymnaster.
Någon som vill ha ett par skor? Haha tänkte slänga dom, men onödigt om någon kan tänka sig att använda dom. Självklart får ni dom gratis.
Det är storlek 36, använda typ en gång. Säg bara till så tar jag med dom till träningen imorgon :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0