Träningsläger

Åh vilket härligt träningsläger. Det var MYCKET träning, men mina favorittjejer var så duktiga som orkade träna bra hela tiden. Dom hade go tränngsvärk på träningen idag.
Jag håller på att klippa ihop en film på alla volter dom har lärt sig, men den är inte klar än. Ni som är mina gympa vänner; till er kan jag berätta att 7 (!) stycken klarade tsuka i helgen i grop. Så duktiga! För er som inte vet vad en tsuka är för något så kan jag lägga upp en film på en av mina gymnaster (Frida Rybo) här:



Försökte lägga upp min, Fridas och Alices fina lilla videoblogg direkt från träningshallen, men otekniska jag har lyckats fiffla bort den, så det får bli en annan dag. Måste nämligen sova nu, börjar 6 imorgon, så det blir att gå upp vid 5. Blä. Men jag ska till Värnamoooo imoooorgon :D Jag och Annie ska köra dit, hur det nu ska gå för oss två blinda och utan lokalsinne. Haha vi får väl se hur det går. Jag skriver en trudilutt från Värnis imorgon också.
Puss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0