Torsdag

Skärtorsdag. Jag var trött som en gris på morgonen men tänkte hela tiden "jag slutar vid halv två, detta klarar du, fyra dagars ledighet väntar". Men sen fick jag reda på att den andra personalen var sjuk, så jag fick stanna hela eftermiddagen. Det var bara att glömma att man var trött och jobba på. Tur att man trivs så bra på jobbet.
   Sen var det träning direkt efter jobbet i tre timmar, jag var NÅGOT trött när jag kom hem. Men det var bara att ställa i duschen, för utgång väntade. Vi var på Viktoria och hade faktiskt riktigt kul. Jag blev pigg när jag fick lite goa grejer i mig :P Fick smått panik när Oliver kommer in med en shotkanna. Bao! Jag som inte tycker om att shota, men det blev ju bara roligare.



       
      

BurgerKing Nattamat. Mums. Sen sov jag i majorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0