Sommarfeeling

Idag är det verkligen vårkänsla i luften. Okej jag frös i min vinterjacka och det blåste sand i ögonen, men det var ändå VÅR i luften. När jag gick hem från jobbet var det verkligen varmt. Jag älskar det! Btw så lyssnar jag just nu på Markoolio - Sommar och sol. Bra skit.
   Jag funderar på vad mitt framtida yrke är. Jag måste söka utbildningar nu så jag har valmöjligheter till hösten. Men vad ska man bli? Känner inte för att plugga alls. Jag vill bara vara ledig och festa då och då. Kan man göra så? Känner inte för att resa heller. Hmm... Känner ju inte för att bli förskollärare när man hör alla på jobbet: "jag ska sterilisera mig", "stressen på jobbet går ut över barnen hemma", "jag ska skola om mig" osv osv. Nej så vill jag ju inte ha det.

 

Men men, vad det än blir så blir det nog bra :D Jag har fortfarande hopp om min framtid, haha. Ikväll finns det hopp, då ska jag nog träffa Malin och Sanna och gänget. Är tidig imorogon, men man är bara ung en gång!


Kommentarer
Postat av: hw

SÖÖÖÖÖT du är!

2010-04-07 @ 18:40:50
URL: http://sahahassaniwesterberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0