Lyxhus

Idag har jag och mamma varit och hälsat på hos katten som jag ska passa nästa helg. Asså jag blir lika förundrad av huset varje gång jag är där. Idag var jag där för att lära mig hur alla ljudanläggningar fungerar. Helt sjuka saker har dom. Deras "allrum" är nästan lika stort som hela våran villa. Huset är på typ 700 kvadrat. Så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna vara överallt i huset under dessa dagar, eller hur jag ska hinna gå på alla toaletter. Jag får dricka mycket kaffe. Om katten inte kommer in under helgen ska jag inte bli orolig för. Haha då gör jag ingen nytta, då bara jag gottar mig! Att deras bil står utanför (fulltankad så klart) är ju bara ett plus. Underbarare människor får man leta efter! Jag längtar till nästa helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0