Isak Strand på kontiki

Igår var det torsdagsmys på Kontiki med Sanna, Malin och Adam :) Så himmla mysigt. Jag var jätteglad att vara ute på en vardag, annars brukar det bara vara träningar och tv typ. Isak Strand spelade där, jag har själv inte lyssnat på honom innan, det är Sanna som är det stora fanet. Han var GRYM! Kolla Spotify vettja. Men tyvärr hann jag bara se några låtar eftersom jag var tvungen att åka hem. Skulle ju upp och jobba idag. Så min kära bror kom och hämtade mig. Tack :)


Isak Strand och co


Malin och Adam



Sanna


Jag vill passa på att säga GRATTIIIIS till min underbara vän Annie som fyller 19 år idag. Ikväll blir det att fira henne :D Ska bli superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0