Hattragg på påskafton

Kvällen igår började med en utsökt middag hos familjen Ryding. Mums vad gott det var med lamm! Kan berätta att vi hade poängpromenad och att jag lyckades få NOLL poäng. Det är ändå rätt skillat. Oddsen säger ju att man borde träffa något rätt. Bara därför fick jag skrapa en trisslott där jag vann 50 kronor. Grattis till mig. Sen drog jag, Sanna, Malin och Linn in till stora staden för att partaja. Vi skulle börja på Viktoria för att sedan dra vidare, men vi fastnade där hela kvällen av många underliga anledningar. Och till Katta vill jag säga att vi inte behöver ha någon raggningskväll, för jag vet det ultimata tricket nu. Ha hatt. Hatten är det som gör det. Alla som har hatten får napp. Oavsätt om man vill eller inte. 
En lyckad kväll med mycket dricka och trevliga människor. Slutade hemma hos Kristin Trens klockan halv fem då jag och Malin tog en taxi till krokslätt där jag fick sova gott och äta mumsig frukost. Tack söta du.

   

Idag var vi och fikade i majorna en stund på förmiddagen. Sen ville Andreas ha lite hjälp med sång på livsrum, så jag fick sjunga lite med min vackra dagen efter-röst. Nu har jag precis ätit och ska kolla på Skavlan på SvT Play. Fattar ni att livet leker eller? VI ÄR LEDIGA IMORGON OCKSÅ! Eller i alla fall jag.
Tjofadderittanlambo.


Kommentarer
Postat av: S

Wah!en snygg bild på oss också!... =P

2010-04-04 @ 20:58:12
Postat av: Matilda

Jajjemen :D

2010-04-04 @ 21:27:55
URL: http://matildajohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0