Fredag

Jag sov hos Lukas, och Tilda var så gullig och gjorde pannkakor till oss. Det var mysigt. Jag var väldigt trött efter ganska lite sömn, så jag sov en stund på dagen. Min kära bror Patrik fyllde 19 år dagen till ära och skulle ha lite kompisar hemma. Därför fick vi inte vara kvar hemma så jag, mamma och Magnus var hembjudna till familjen Hagman. Vi fick havsafrikana. SÅ GOTT! Det ska jag göra någon gång. Pannacotta till efterrätt. Jag åt så jag mådde illa. Haha. Sen hade härliga Begnt fixat så att Påskharen varit där så jag och Julia fick leta påskägg. Fick en chokladhare från Lindt. Så gulligt! Det var en mycket trevlig kväll och jag undrar alltid varför jag och Julia inte träffas oftare. Hon är helt underbar! Det känns så bra att man fortfarande håller kontakten. Det finns ändå ett band när man legat på BB ihop :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0