En helt vanlig måndag

Idag är det en helt vanlig måndag. Med jobb och träning. Men det som är bra är att solen lyser, och jag har slutat tidigt. Nu ska jag sätta mig på altanen med något gott att äta. Underbara väder. Sen blir det träning. Jag hoppas att det blir en bra träning och att det är glada gymnaster där idag. I helgen ska vi ha läger :)
   Nästa helg ska jag vara kattvakt. Vilket betyder att jag behöver ställa fram mat typ. Kanske gosa lite också, men det är bara ett plus :) Jag får då bo i deras LYXvilla, det största och vackraste hus jag varit i. Kanske spela lite på flygeln eller kolla på någon av deras 10000000000000 filmer. Jag får även låna deras bil att ta mig dit jag behöver. Är det bra eller vad? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0