Ännu en dag

Ännu en underbar dag har paserat. Synd att det går så fort, det är ju ändå rätt roligt att leva, eller hur? Jag och Sanna tog oss en tripp till Carro och hennes nya lägenhet i Johanneberg. Så himmla fin! Där hade jag gärna bott. My, Kimia och Lina var där också. Vi fick fika, och så hade My med sig sin lilla son Milo som jag såklart är helt kär i. Han hade på sig blåbärsmössan som Sanna har tillverkat :)


Underbara Milo


Sen åkte jag och Sanna till stan och fikade på Vanilj med Annie. Alldeles för sällan jag träffar den tjejen. Men det blir det ändring på ;) Jag och Annie bestämde att vi ska åka och hälsa på Sanna i Värnamo nästa vecka. Det ska bli mys!

 



 Vilka söta tjejer :)  


Kommentarer
Postat av: My

Haha nice bild på Milo! :D Vad fin din blogg har blivit!! :) Roligare att blogga nu? Nu blir det massor att läsa ikapp för mig! :)

2010-04-16 @ 21:44:52
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0