Underbara Lukas

Alltså jag bara MÅSTE berätta för alla att jag har världens bästa pojkvän. Jag är så himmla kär i honom. Ibland undrar jag hur han, som bara är en människa, kan styra hela mitt känslosystem och mina drömmar. Hur jag kan ligga på kvällen och ha lite ångest, bara tänka på honom och bli glad igen. Varför just han? Det måste ju finnas många människor som är lika trevliga, omtänksamma och kramgoa som min Lukas. Ändå kan ja inte tänka mig någon annan. Han är bra så bäst. Tänk om alla kunde få ha en sån människa i deras liv. Vad glada alla skulle bli. För även om livet är lite halvtråkigt just nu så gör han mig så lycklig! Det är ju inte direkt jobbigt att gå och lägga sig på kvällen när man vet att det sista man gör innan man somnar är att man hör hans röst i telefonen säga "God natt min älskade Matilda". Alla borde få ha det så!

Var bara tvungen att skriva av mig lite, spricker väl annars. Lukas, jag älskar verkligen dig! Huvudsaken är att det är du och jag <3


Kommentarer
Postat av: Just Han den dära

Huvudsaken är att det är du och jag, det vet du<3

2009-09-12 @ 00:06:15
Postat av: Cozumel

fint är det! kärlek alltså :)

2009-10-13 @ 22:18:12
URL: http://cozumel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0