Tumbling 2

Då har man avklarat tumbling 2 denna helgen. Så skönt! Nu har jag faktiskt gått alla kurser jag vill ha. Känner mig inte direkt redo för trampett 3 och såna hemska kurser. Haha. Glömde min väska i hallen, så jag och Robert ska ha en liten dejt vid halv tre så jag kan få tillbaka den. Störande. Men men, igår var jag på middag och bio med mamma, Magnus och Lukas. Väldigt god mat och bra film! Jag måste måste måste hitta en vikarie till min privatlektion nästa vecka. Varken Sofie, Katta eller Sara kunde. Någon som känner för att ställa upp? :) 

Denna vecka vill jag verkligen fösöka träffa farmor, mina kusiner, pappa & Eva-Lena och egentligen mina vänner. Men det kommer jag antagligen inte hinna. Jobbar alla dagar utom tisdag och även i helgen. Kanske kan jag hinna träffa farmor på tisdagen då. Tänkte att jag kunde träffa pappa och dom idag kanske över en fika, men jag känner mig dum om jag inte kollar på Lukas dansuppvisning idag. Varför ska jag alltid känna mig dum? Jag har helt klart för lite tid. Måste dra ner på något. Men vad? 

Tjolahopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0