Sista sommardagen

Oj vilken härlig dag det har varit idag. Strålande solsken och 25 grader varmt. Härligt att vara på förskola en sån dag, att se alla små knattar springa omkring i solen och leka. Slutade klockan 1 så jag åkte hem och la mig i solen och läste, somnade iofs, så jag vaknade av att mamma och Gustav stod som två fån lutade över mig. Bästa power napen jag tagit i alla fall :) Man får njuta, imorgon blir det kallare igen. Det var nog sista sommardagen för i år. Nu kommer hösten, det är ju också en väldigt mysig årstid.

Har varit med min underbara mamma resten av dagen, vi har kollat på filmer från när jag var liten. Haha finns en del kul att se där. Min dansstil har ju inte förändrats märkbart sedan 1990.

Imorgon blir det förskolan igen, men jag börjar inte förrän nio. Och efter det är det kör! :D Det är så kul fortfarande, men jag kan ju inte gå kvar där längre, jag är ju alldeles för gammal. Men en termin till i alla fall. (Tänker jag varje termin :P) Träffar ju aldrig Elin eller Sandra annars, och det vill man ju göra sisådär en gång i veckan. Och snart är det ju jullåtar på gång, det älskar jag!

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo! du måste ju gå kvar i kören! Du måste ju sjunga för mig med nu förstår du väl! =D

Det blir nice, jag har lovat andreas att hjälpa till på konserterna om jag kan, iaf julkonserten. =) puss! <3

2009-09-02 @ 21:51:18
URL: http://frokenryding.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja men jag har lite svårt att sjunga alt och sopran samtidigt, men jag jobbar på det. :D Kom på att Emil och Ropel också är 89:or.

2009-09-05 @ 12:09:38
Postat av: Elin

Haha, känner igen mig! "En termin till, sen får jag se hur jag gör" har sagt så måååånga gånger! Hoppas dock att vi inte blir så få som vi var i onsdags :o Ej kul då ju.

2009-09-08 @ 12:30:08
URL: http://elinlundeborg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0