Mysigaste på länge.

I lördags hade jag min första privatträning. Gick väl helt okej, men det finns otroligt lite redskap i Jättestensskolan. Får väl hitta på fler övningar med plintar och mattor. Trodde kanske att tjejerna skulle blir rädda för mig så som jag tvingade dom att stretcha och köra styrka, dom var rätt trötta. Men jag fick ett Sms av en av mammorna på vägen hem: "Oj vad nöjd hon är, tack!" Så det kändes bra ändå. Mitt problem nu är bara att jag dubbelbokat mig två helger i rad så jag måste ställa in båda. Vet inte hur jag ska lösa det :( Men men, får hitta på något.

Efter träningen i lördags satte jag mig på tåget till Malmö för att träffa min underbara. Det var hur mysigt som helst, vi promenerade genom stan hem till lägenheten. Jag var rätt trött så det blev McDonalds och Idol den kvällen. På söndagen följde jag med honom till hans danslektion. Haha det var två killar med, den ena var Lukas och den andra var ledaren. Man såg inte vem som var ledaren eller vem som var eleven. Ändå hade tjejerna övat mer än Lukas eftersom han var i Göteborg förra helgen. Han är duktig faktiskt :) Senare på kvällen gick vi ut och åt på en jättemysig uteservering. Dom hade sån infravärme att det brände, sån skulle man ha på altanen! Sen gick vi hem, kollade på film och åt chips & dipp. Världens mysigaste helg med världens mysigaste kille!

Denna vecka har jag inte fått något jobb. Ganska tråkigt. Fick klart mitt CV idag i alla fall, får gå runt och lämna det i veckan hade jag tänkt. Ikväll ska jag på Törs Vi Landa-kväll och kolla på vårens uppvisning jag var med på. Kanske inte det bästa framträdandet jag gjort, behöver inte kolla på det, men det är många mysiga människor där jag vill träffa. Framförallt min älskade FRIDA som jag saknar så sjukt mycket!!

Puss på henne och på alla er andra!

Kommentarer
Postat av: sanna

Åh det låter som du hade en bra helg i malmö! =)



Ja I skuggan av värmen finns nu på dvd också har jag sett.. Den va bra =)

2009-09-15 @ 19:23:45
URL: http://frokenryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0