Massor med skoj i helgen

Äntligen helg! Härligt att vakna och det står smoothie, färska frallor, nybryggt kaffe och kokta ägg på bordet. Att melodikrysset börjar klockan 10 är bara ett plus. Igår fick jag äntligen träffa Sanna. Vi åt glass och kollade på Mamma Mia, men jag somnade som vanligt :P

Jag har räknat ut att jag nu tränar gymnastik (om vi får tillbaka våra söndagstider grrr...) 16, 5 timmar i veckan, vilket ger mig 3510 kronor i månaden. Fast jag får det som en klumpsummatill sommaren.  Det blir väl då 17550 kronor. Det är ju helt okej. Sen om jag skulle jobba heltid på det och bor hemma kanske det blir en del att lägga undan. Underbart att tänka så nu när jag är helt pank :P

Idag skulle jag äta lunch med Sanna och Frida, men klockan 12 var för tidigt för dom så dom vill inte äta med mig :'( Ska nämligen ha möte och gympa mellan 1 och 5. Sen träffa Lukas och kanske gå hem till Sara ikväll :D  <3 Och imorgon ska vi sjunga på Jacks dop. Jag hoppas det går bra. Sen är det kick off med gympan där jag ska få lära mig hur man passar. Eller om jag lär andra, vi ska i alla fall dela med oss av våra erfarenheter. Eller något. Det enda jag vet är att vi ska få mackor. Men nu ska jag dra med mig min mamma och köpa gummistövlar. Jag kan inte jobba på dagis utan stövlar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0