Helg igen!

Det är så TRÅKIGT att inte ha något att göra. Måndag/tisdag kunde jag inte jobba på grund av min fot, och torsdag/fredag fic jag inget jobb. Så det är bara onsdag jag jobbat denna helgen. Har fått gjort en del annat dock, men idag har varit seg. Igår var jag i stan och fikade med Linnea. Underbara Linnea. Har inte träffat henne sen vi tog studenten, så det var riktigt trevligt. Vädret var på våran sida också, det blev en riktigt skön dag. Det är sådana dagar man är glad att man inte har jobb.

Nu har jag suttit i över en timma och försökt få in en bild här från cafét, men jag får inte in bilden i datorn. Jag blir GALEN! Vad gör jag för fel? Har verkligen gjort allt, använt alla skivor och inställningar man ska. Och det står ingenting om hur man gör i bruksanvisningen. Nu tycker jag inte om min mobil längre. Inte för att det var en jättefavorit innan, men nu tycker jag ännu sämre om den.

Ja såhär har min dag varit. Lite gnällig. Men det är ju fredag och idol kommer ikväll, ska mysa med min mammi. Ni får se på Linnea en annan dag. Imorgon ska jag hålla min första privatträning i gymnastik. Känner mig lite nervös. Tänk om dom har värsta förväntningarna eller om jag inte vet vad vi ska göra. Får nog planera och skriva ner på ett papper. Jag hoppas det går bra. Sen ska jag kanske till Malmö imorgon till min älskling :D (Om ekonomin tillåter vill säga). Åh vad jag längtar efter honom.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0