Grattis mamma :)

Idag är det min mammas dag, hon fyller nämligen hela 47 år. Grattis mamma, jag älskar dig! Jag har haft lite svårt att komma iväg och köpa present till henne me kryckor och allt, så min (och Lukas) present blev att hon, jag, Lukas och Magnus ska gå ut och äta middag och sen gå på bio och se "flickan som lekte med elden". Jag fösökte snickra ihop ett fint kort till henne med rosetter och hjärtan. Blev ganska fint tycker jag. Sen hade vi lite kalas med världens godaste västerbottenpaj och sen glass, maränger, bananer, grädde och nutellasås. MUMS!







Har börjat läsa "Låt den rätte komma in". Verkar ju helt sjuk! Men den blir kanske bra. 
Idag har jag i alla fall kunnat gå på min fot lite grann så jag ska göra ett försök till att jobba imorgon. Hoppas den är bättre då. Ska iofs bara jobba till klockan ett så det blir väl en bra början :) Sen blir det kör på kvällen och efter det andra avsnittet av idol :) Me like. Nej nu ska jag lägga mig och ringa min underbara. Ska ju faktiskt upp tidigt imorgon.

Puss och god natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0