Ajajaj

Det hjälper ju inte att man köpt nya fina stövlar när man fått jobb på snäckeberget om man är klantig nog att gå och stuka foten! Det hde ju inte sett så fint ut om jag studsat omkring på gården på kryckor. Dessutom är jag väldigt dålig påatt gå på kryckor. Man får ont i händerna. Jag trodde att det var gymnasterna som skadade sig, inte tränaren!? Dom gör liksom 100 hopp och då är det rätt svåra hopp. Jag skulle göra ETT hopp och det skulle bli en kullerbytta. Det blev det inte. Jag hamnade på huvudet. Synd att ingen såg mig, det såg nog rätt roligt ut.

Ikväll blir det gymnastik igen. Hoppas denna träningen går lika bra som den förra och att dom nya tjejerna kommer idag igen, dom kan nog bli duktiga. Om inte annat såg deras skruvar riktigt bra ut.

Tänkte bjuda på några härliga gympabilder från barndomen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0