Trevlig dag

Jag var inte världens lyckligaste människa imorse. Hade tänkt att gå ut och gå, lyssna på musik och bara tänka. Istället drog Sanna med mig in till stan och vi shoppade, åt sushi och fikade med Malin, Garcia och Matea. Mateas syster Andrea tittade förbi en stund också. Sen åkte jag, Sanna och Malin hem till Sanna, drack vin och åt god mat. Det blev en mycket trevlig dg trots allt. Fast jag blev allt lite rund under fötterna :P Och så ska man jobba imorgon. Men men, det är smällar man får ta.

Jag har tänkt att jag ska lägga upp fler bilder och göra min blogg lite roligare. Bara det att min kamera är så dålig när det är mörkt. (eller ja, jag är dålig). Men jag tänkte i alla fall bjuda på en bild från kvällen :)

Malin och Sanna :)
Malin och Sanna :)
Tack för en härlig dag tjejer. Tur att det finns sånna som ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0