Tisdag

Dessa två dagar har jag jobbat i en etta på skutehagen. Första dagen gick väl sådär, det var ingen som berättade vad jag skulle göra med barnen och vips så var jag själv. Så barnen fick ju berätta för mig att vi skulle äta, gå ut och så vidare. Lite dåligt, men på eftermiddagen kom Eric Bornhammar och jobbade med mig :) Det var ju trevligt, vi blev mamma och pappa där. Och så fick jag skjuts hem, tack. Idag gick det bättre, visste ju hur det gick till. Kan absolut tänka mig att vikariera mer där. Men jag kunde inte imorgon eftersom jag ska vara på Snäckeberget då. Synd, kanske kunde jag fått längre vik eftersom hon jag vikarierar för har ont i ryggen och inte vet när hon kommer tillbaka. Men men, jag trivs så bra på snäckeberget så det är trevligt att jobba där imorgon :)

Måste bara berätta att barn har så roliga funderingar:
"Har du någon pojkvän?"
"Ja"
"Vad heter han?"
"Lukas"
"Har han några vårtor?"

Haha underbara frågor dom funderar på. Jag ska fråga honom om han har några vårtor.

På lördag ska några från S club 7 komma hem till mig och dricka vin och bada. Ska bli trevligt. Kom på att Sanna är hemma i helgen. Så hon är också hjärtligt välkommen fast hon inte fått någon inbjudan på fejan. Men hon bor ju nästan här :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0