Lilla stackars mamma

Min älskade lilla mamma har väldigt ont i sin rygg.
Igår skulle hon ta sig från köksbordet till soffan. Det tog en stund. Hon var ganska så ledsen. Imorse ringde hon och väckte mig (från övervåningen) och sa att jag skulle skjutsa henne till kiropraktorn eftersom hon inte skulle kunna köra själv. Så det gjorde jag. Fick hjälpa henne på med skorna, det känns som att man är på jobbet fast dom inte ringt idag. Hon har bara lite större fötter.

Jag tycker så synd om henne. Hon får inte sitta i soffan, hur ska man titta på idol då? Jo, hon får gå runt, stå eller ligga på golvet. Mysig fredags kväll det blir. Och detta ska hon hålla på med i tre veckor efter att hon blivit bra. Och hon kommer ju inte direkt bli bra nästa vecka. Tänk att inte få sitta i sin soffa hemma på flera månader. Fy sjutton.

Nog om henne, idag kommer Sanna hem och hon ska stanna en vecka. Yeeeey :D Idag hoppas jag att vi kan ha myskväll med idol och imorgon ska vi gå ut. Och om jag inte får några jobb nästa vecka så kan ju hon och jag promenera, fika och massa mysiga saker för hon är ju hemma på dagarna. Underbart! Jag ska hämta henne vid centralen vid halv fem. Längtar!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0