Tråkigt

Fy fan vad allt känns tråkigt. Det händer inte mycket... Allas liv bara går vidare och dom har så kul. Jag bara sitter här på min stol och väntar på att något ska hända. Vad ska man göra?

Och så har jag ont i magen också.

Ifall ni undrar varför jag varit lite deppig dom senaste inläggen så är det för att livet suger en aning. Inget värre än så. Det är jobbigt att ha sin pojkvän i en annan stad där han skaffar sig ett helt nytt liv medans mitt står still. Och att jag aldrig har tid att hälsa på honom gör det inte roligare.
Jag saknar dom gammla tiderna. Men jag vet att livet kommer att sätta fart förr eller senare. Så jag ska inte gå ner mig :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0